Soliga Sol - Jag helt enkelt älskar dig !

GODDAAAAG ! ^^

allt bra ?
här är det fint,
precis kommit hem från stan.
spenderat 2½tim ute i solen med Elina och 3 kulor glass.
det var mer än underbart!

lite underbara bilder .
gud vad jag älskar sol och sommar,
alla bilder och saker blir så ljusa och färgglada!

image1034image1035
haha upplösningen gjorde så jag ej kunde minimera bilderna utan att jag&fredrik ser helt sjuka ut . haha. men det är iaf jag i skolan, och även Fredrik.
image1036image1037
Jag&Elina tog friheten i akt till att köpa 3 kulor glass, - Vardera ..
fy farao vad skönt det var ute ..
image1038image1039
gosh, det var underbart ute . jag & elina satt i nästan 2 timmar och bara njöööt ^^
image1040
Mjölkchoklad och vit choklad ;) haha nej jag skojja ^^, Elina brev ju lite brun. so did I !
image1044
image1041
image1042
Ser ni hur jäkla underbart väder det är eller ? usch jag älskar det .. hehe ,, vi träffade lilla mammsen Johansson, som inte förstod skämtet med "Sätt inte på min kamera" haha ..
image1043
När jag kom hem upptäckte jag (&pappa) att jag blivit brun i ansiktet, DOCK så har jag haft solglasögon så jag har en brun rand på kinden . haha & jag kavlade upp jeansen. så ni ser skilnaden ?? HEMSKT!!

Nu ska jag ta & duscha, fixa avsnitt 14, GOSSIPGIRL !!!!!!
& även cad & KEMI(!) ska jag göra idag.
kanske sätter mig ute ?
see you later
XOXODIANA!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0