Soliga Sol

Goddag !

det är attsingen snart kväll .
aja.
haft en solig dag idag.. igen, ^^
udnerbart .
bilder är bättre än text (;

image1045
image1046image1047
Jag stannade kvar på stan efter skolan,. något jag inte borde gjort.
jag behöver plugga .. men vad gör det? när solen lyser så fint.
image1048image1049
Mina synder för dagen, men äsch det är ju för gott!!
image1050
image1051
FÖR SOL&GLASS ÄR MER ÄN UNDEBART !! <3
& nej jag kunde inte le mer än vad jag gjorde ;) hahaha !!

sådärja,

där var dagens bilder ..

hehe . nu ska jag faktiskt sätta mig ner & försöka plugga.

fast ögonen sluter sig,

kanske en tupplur innan ?

XOXODIANA!

gossipgirl. iiih I WANT MORE <3


Mottagna kommentarer:
Postat av: ida

det var underbart väder och aldrig fel med glass=)

2008-04-24 @ 21:42:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0