Some egopics!

hejsan !
igen.
sitter och väntar på mamma&pappa
som sa att de skulle va hemma för 40 min sen.

tog lite egokort med mobilen.
så jag bjuder på dem (;

image982image983
det  blev bara två .
ville inte lägga upp alla, haha för ni skulle tro att det var ett o samma kort.
nej nu får dem ta o komma hem .

vi hörs!
xoxoDiana,

och som otto säger till mig,
jag ska
take it easy .
gör det ni med, simma lungt!

UPDATE!

Förresten så är jag jäkligt sur.
sur på mig själv?
sur på dig?
va fasen, vänskapsbanden ska väl hålla mer än så?
de är inte gjort av papper väl?
va fasen, jag trodde dem var starkare än så.
tydligen inte.
det kanske bara var önsketänkande?
men snälla en sådan liten grej, tom papper skulle klara av det.

gud vad jag är arg.
arg på mig själv.
ibland är jag så jobbig.
fasen jag vet det.
men tycker ändå det borde hålla.
vänskap eller fanskap?



och du då!
du är ju bara tragisk.
ställer in dig hos alla och bara spelar.
du är ingen bra skådespelare.
du är som andra.
falsk.
falska är vi nog alla, banne mig.
så egentligen borde jag kanske itne sitta här?

nu kom pappa&mamma,
1 tim försenad.

Mottagna kommentarer:
Postat av: Emma

Sista dagen att vinna smycke på min blogg :)

2008-04-19 @ 15:43:29
URL: http://petersson84.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0