12 timmars sömn ... det var behövligt!

Godmorgon !

usch, vädret är ju så trist.
man blir liksom trött. hela kroppen, humöret och allt.



aja, igår när jag kom hem strax efter midnatt så var det sängen som kalla.
usch, jag ahr inte vart så trött .. någonsin .
det har vart intensiva dagar, men nu är jag ledig tre dagar .



idag har jag bara slappat, sovit i över 12 timmar.
ska ta de lungt, hinns med en promenad senare , med en kär vän.
sett på Legally Blonde , den är ju så bra =)



känner mig helt död i kroppen, tror det är för att jag ej vaknat riktigt.
och man blir så trött när man sovit för mkt .. men men ,

ska ta mig en dusch,  och vet ni vad?
jag har fått en knöl/finne/bula på huvudet, som gör jätte ont.
så kan knappt ligga med huvudet ner. usch!


rotade lite bland bilder, denna bilden tog jag påväg hem från Göteborg med Elina, det var vintern -06 tror jag , min gamla mobil . hehe, och lite godis förståss ... Det bär av till Göteborg med patricia imorn =D


En groda , det är antingen gabriela eller elina som håller i grodan . men jag tror det är gabriela faktiskt, elina skulle inte våga . hehe . meningen med bilden ; vi såg massa paddor vid cykelvägen igår, till tofta . vissa var överkörda =S


Jag är förbannat sugen på Liseberg hörrni ! . tror jag får dra med Somamrlandsfolk ist . för alla andra tkr det är dyrt o grejjer, jag går ju in o åkpass od e gratis =D

Men calleballe,Otto & gabriela har lovat att vi ska dit :) wohooo , om ngn vecka va ? :)

just det ja !
jag skulle ju duscha . hehe

Pusspåergodingar!
xOxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: Otto

12 timmar:S? hur gör man? ... aa nästa helg går fint, kan alla dar utom söndag, ledig nu så egentligen går lite när som helst!

2008-08-10 @ 15:05:55
Postat av: Anton Lundin

Ah, en Sony Ericsson T630 (den vita till vänster om godiset). Väcker gamla goda minnen när jag själv hade en sådan, en mycket bra mobil för sin tid.

2008-08-10 @ 18:23:52

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0