Back to work!

Goddag !

jag tog mig en powernap förrut.
den varade i en låång och sköön timme.
gott.

Hade tänkt pallra mig tillbaka till jobbet efter uppehållet i sommar.
InfoOne, telefonförsäljare!
jag har säkert tappat all kontroll på en telefon,
men tjatet får vi se om det finns kvar (?)
blir nog intressant o se, jag har ju faktiskt vart telefonförsäljare i 2 år.
inne på mitt tredje nu ..!!


aja nu väntar bussen .
för cykeln är i stan .
vi hörs !
jobbet varar till 21.00 !

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: sara

mjaa, det är förjävligt, men jag polisanmälde i tisdags så det är ju gjort, vi vet vilken klass det är också, det är bara om den som tagit den har lust att lämna tillbaks den!



vi får la se, vet inte så mkt än.

2008-08-28 @ 16:16:37
URL: http://tidenfaller.blogg.se/
Postat av: Anton Lundin

Aha! En bild på Diana vid sin arbetsplats. Ungefär som jag föreställt mig :-)

2008-08-28 @ 17:44:14
Postat av: elina

din lilla jobbnarkoman, hoppas det går bra !

Och 3:e året, du är ju galen ;) haha

glöm inte O.C imorgon. <3

2008-08-28 @ 18:01:43
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0