bildspel ... på mig (;

Godmiddag!

tiden bara snubblar förbi ju :)
har vart och fikat och vart en sväng på stan med Linda :)
det var ett tag sen, men det var mysigt att träffa tösabeta =D


Linda ! :) det var mig ett tag sen, trevligt att snacka lite och umgås . den ungen är för goo !
båda två proppade i oss varsin grillad macka, och jag tog även ett stort glas med varm choklad och grädde, Underbart!

vi kollade in stan, hehe, söta Linda köpte denna söta keps . hehe,
Linda och Simon (pojkvännen sin) skjutsade sedan mig hem, söööta!




jag fick för mig att ta massa kort på mig själv ... och det gjorde jag . hahhaa !

eftersom jag aldrig hamnar på bild, för det är alltid min kamera som är med överallt. och det är d¨jag som är fotograf , oftast . kan ju inte med o säga till alla " ta kotr på mig, ta kort på mig" :P hahaa !!

Nu ska jag göra ngt vettigt !!

Se på, men inte röra...det är jobbigt!

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

jag hatar att se men inte röra !!

den regeln borde förbjudas ;)

2008-08-05 @ 22:31:49
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: linda

mys att träffa dig med^^ lite kort stund bara:( puss på dej snyggo<3

2008-08-06 @ 13:16:52
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0