förbannad? irriterad ? kalla det va ni vill!

Godkväll!

det var skönt att vara ute med Calle.
Han är bra att prata med.
Vi tog en milkshake på Läckögrillen.
calle lura i mig en.
träffade även Victor ..

har nu precis tagit ett skumbad.
sååå skönt, varmt iaf .



Jag är så trött på några personer.
Trött på dig som ger mig skit, men hur mycket bättre är du då?
Jag frågar iaf, alltid. Men gör du det? nej precis!

Trött på dig som bara utnyttjar,
du har förändrats.
SÄger en sak, sen gör en annan .
Är du desperat på att fånga vänner?

Trött på dig som det inte klickar med.
Varför? det är slut, over .
Jag är väl glad över det, antar jag ..

Trött på mig sopm orkar lägga ner tid på er.
Jag måste skippa det,
fortsätta livet.



Nu ska jag sova lite.
Jag börjar tusan jätte tidigt imorn, typ.
... Jag ska försöka få sluta lite tidigare.
Bussen kallar ju .. attsingen ,

Godnatt.
xoxODiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: linda

Jag kan nog bara gissa vem du är irriterad på...

men du, ska du på måndax? det skulle va kul att festa med er...har ju liksom aldrig gjort det^^om du vill kan vi hitta på nått på tisdag? för då jobbar ja inte^^ pusss<3

2008-08-16 @ 16:00:32
URL: http://svanung.blogg.se/
Postat av: otto

"Jag är så trött på några personer.

Trött på dig som ger mig skit, men hur mycket bättre är du då?

Jag frågar iaf, alltid. Men gör du det? nej precis!"



e de mig du e irriterad på?

2008-08-18 @ 11:12:09

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0