Hej Solen!

Godkväll!

det är redan kväll.
herregud vart är tiden påväg?

aja .
efter skolan stack jag och patricia och köpte oss ngr goda saker
jag kom ut med 2 stora chipspåsar ( det var ju tusan 2 för 30!! haha)
och 500gram vindruvor !


Därefter begav vi oss ör att träffa Solen.
eftersom våran riktiga sol sviker oss så blev det denna ..

Underbart!
och jag blev jätte brun,. haha visst skulle jag kunna ta kort på mig .
när jag drar ner mina trosor lite vid sidan för att visa hur brun jag blivit.
men USCH Nej . det är inte jag ,. och jag stör mig så fruktansvärt på folk som gö så!


Blir så trött på vissa människor.
Hur orkar man vara sådan ?
Allt bara förändras, under några sekunder.
Jo tjenare, är man desperat så är mn.
ingeting man kan göra åt . suck på er säger jag.

Men Otto säger att jag har för mycket aggrressioner inom mig.
Men det är därför jag lättar på trycket här på bloggen . Tack bloggen, och Tack otto!

Godsvejs!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0