Hjulafton !

Goddag!

Nu är jag hemma från jobbet .
Gud jag älskar mitt jobb . dock lite tråkigt nu på lågsäsong.
men jag älskar personalen ,. så kul !



Längtar tills på Måndag, stora personalfesten på sommarland.
dem har hyrt Stadt i Skara, runt 400 unga och vi ska ha så kuL!
kioskarnasm förfest börjar 17.00 hos michaela ! wohooo!

Kan berätta lite om gårdagen , det vart ju Hjulafton!
och jag var framme.. för det händer ju saker i lidköping för fasen !!!


Efter jobbet kilade jag till Elina, vi tog Elinas vrålåk in till staden, wrooom (; det var ju trots allt Hjulafton!


vi skulle hitta roliga folk, men det var mest pensionärer, fjortisar eller Harley Davidson människor . haha ^^ vi trivdes ganska bra (; vädret var gött iaf !


Vi kilade senare på kvällen till TOrngrillen, jag skulle ha mat .
det Skulle tydligen dessa grabbar med ha, så vi umgicks ^^,

Det var längesedan man umgicks med dessa grabbar, så vi fortsatte vårat umgänge runt staden med elinas vrålåk . det var gula bilen och alla andra raggarbilar (; hahaha !!


Haha Grabbarna fick sitta därbak .. med Rix Fm och Mix Megapol ut ur högtalarna .. dem skämdes inte alls (;


Efter ett X antal varv runt torget, och ett X antal varv runt mcdonaldsrondellen . (haha!) så hamnade vi på donken . träffade rasmus, kjörk och Daniel .. det avnjöts glass och vi körde sedan vidare till Rasmus ..

Jag tycker om Marcus och Oskar, det är ömsesidigt (;

Hopp Hopp Oskar . haha !
ngn gång efter midnatt kilade vi hemåt. det var jag & elina i gula bilen, och grabbarna i ngn ful bmw ( haha;P ) jag och elina vann, wohooo!! ^^

Vi somnade sedan .
fast elina ville snacka, jag var trött .. hehe ,

Jag tycker att det är über mysigt att träffa 'gammalt' folk .
det borde inte bli så långa hack uppehåll . ahw !
Saknar <3
Hade en supertrevlig kväll, det blev bättre än förväntat!!


Däremot har jag insett att ibland hur mycket man än vill, så fungerar det inte.
Spelar inte ngn roll hur många chanser jag ger det.
Passar inte pusselbitarna ihop, så gör det ej det.
jag ska lägga ner det nu. trött på de,

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: sara

du, jag håller precis med dig i det sista du skrev!

passar inte pusselbitarna ihop så gör det ej det!

ingen idé att ödsla mer tid på det, man blir bara mer besviken än vad man redan är.



2008-08-15 @ 20:54:00
URL: http://tidenfaller.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0