Min pärla ska bli min bästa pärla ^^

Godkväll!!

sitter hemma hos ELina.
vi har käkat, och ska nu göra rabarberpaj ..

efter skolan köpte vi godis och kilade hem till mig en snabbis
sedan åkte vi till elina.
På bussen såg vi min pärla i rött.
alltså min bil, och den var inte så hemsk som ja trodde ;D haha a

måste bara vänja mig vid tjockisen :D haha !



Hoppas det är en sånhär..
för vissa Hyundai Atos är liksom kantiga längst bak, som en lådbil,


typ sånhär kantig bil vill jag INTE ha ...

hehe, aja
nu ska vi göra paj.!

xoxoDiana,
tror jag ska somna här !!inatt

Mottagna kommentarer:
Postat av: ...

snordyrt att ha bil...

2008-08-29 @ 23:28:03

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0