Oh my gosh!

Godkväll!!

har suttit och laddat ner soundtrack till Mamma Mia .musikal&film!
underbara låtar :) hehe ,



iaf lite bilder från dagens bravader!


Elina kom till majåker, skjutsade mig . vi for och gjorde några ärenden!!
det är liite roligare o åka med nu, hehe eftersom jag inte är lika avundsjuk på elina, för jag ahr körkort själv =D hehe, saknas bara bilen, men äsch !

efter fart och fläng stannade vi vid Henrys , det regnade så det var mysigt med en fet kanelbulle och varm choklad!

underbart gooood !

jag tog upp sax, snören, cellofan ochpennor, mitt i kafeét , haha här skulle det fixas present till mina underbara körskoleläraren ... resultatet blev detta .. glas med fearribilar och ett Tack kort ..

Vi kilade därefter iväg till Körskolan, lagom innan både Jonas& Lars-Gunnar skulle åka hem för dagen .
dem blev så glada så, och jag med.
för dem är så himla söta :)


ett kort från gårdagen .. Lina, Louise & Denise . söta små fån, och jag bara älskar mina arbetskompisar .

publishme(blogg) krånglar, så det blir inga mer bilder
men jag ska sova nu ..

xoxoDiana


Varför ska det vara så svårt?
Du & Jag kommer bra överens
Du visar en sak, men menar något annat
Jag vet inte vart jag har dig
Våra vägar kommer att skiljas åt
Jag kommer sakna dig som tusan.
Jag tror jag vet svaret, fast jag blundar.

Nu mina gullungar ska jag sova,
godnatt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0