kvällen slutade 4

Godkväll!!

filmen var .. bra ,
lite konstig, men som SIlvia säger.
jag har inte riktigt kommit in i de djupa filmerna än .. yeye!
som lovat, bilderna från kvällen , ngra iaf !

 
Lyssna på denna låten medans ni kollar, så bra =)
Seven Nation Army - The Wgite Stripes



Jenny, Jag & Christine ... visst är de lika ?!



vi förfestade hos ALban, hhe Michaela vill säga, och hon är så söt =D
lilla Lager anders på bild dessutom .. (Han jobbar på Lagret på SOmmarland)



jag och Jenny ,, jenny tyckte varken om sex on the beach eller rosa pantern ..



Jag och mina über söta arbetsledare , Emelie och Saga .. Terhi fick åka hem .. hon mådde inte så bra =P



VI träffa Rasmus och Victor, även dem från SOmmarland,, we rock . sommarland ;)


SNyggaste arbetsledarna ? jovars !!



även en Hanna som man inte träffat på hela sommarn var där .. =D

 
kvällen på Stadt avslutades vid 2 .. då vi samlades vid TOrngrillen .. en pita med kebab avnjöts !!

HEm till Jenny där alla ramla omkull på golvet.
det avslutades vid 4 .

Lager Christian, Saloonen Jonas, Camping Anton, och söt Terhi var även med ..
men dem kom på andra bilder.
som jag inte orkar lägga ut nu .. =)
men imorn ?!


Nu ska jag sova .
för vet ni vad?
jag jobbar imorn , jag jobbar alla dagar som SOmmarland har öppet
alltså 7 dagar till,,
iiiiiih !!

xoxoDiana
00.13 - nu ska jag sova .. jobbet kallar imorn .. men jag vill bara köra bil :D:D

Mottagna kommentarer:
Postat av: gosh

SNyggaste arbetsledarna har du ju i a f!



grrrrrrrrr

2008-08-13 @ 06:02:29
Postat av: Hanna

haha tur att jag var så snygg också;) syns på tisdag!

2008-08-17 @ 19:43:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0