SOme pics for my lovers!

GodkvälL!

jag åkte hem.
ville ha min sovmorgon,
behövde det. ville sova hemma också, kändes bäst!!

Lite bilder då, :)


Igår och i fredags fik jag låna pappas pärla .. hans silvriga lilla BMW .
bästa bilen, så goo o köra =D  och han har LAMBI fåret hängandes. för han tycker den är söt =D hahahah!


visst ser jag ganska gammal ut på första bilden ? ;)
jag är ju bilförare för tusan:D:D:D



Igår körde vi även patricias lilla CAB . hehe ,, 6½ varv runt donkenrondellen ;:D haha jag orkade inte mer. trööök =P
men det vart trevligt !!!


Donken ja .. Josse & Fredrik !! haha fredrik är iaf nöjd, han fick mat igårkvälL:D:D



Jag&patricia . wohoo, patricias ilnycklar ;D;D


Idag var det sista dagen på jobbet. trööök ,
så jag köpte mig en kortlek . 9,50;-  det var halva priset, vilket fynd va?;D Haha1


Julia har gjort ett schakbräde av rubiks kuberna!


Hittade en hare häromdagen ,, julia fotade ! på våran gräsplätt!


hhaha, visst har jag vart en liten fjortis allt =D haha,
visst har jag förändras? liiite iaf ;D


Avslutar denna dagen med denna blden som jag tog på försäsongen .
underbar sommar har det vart på detta ställe <3

Godnatt
xoxoDiana

Ps; "min bil" är ganska charmig ändå !
tjock och charmig ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Elin

mest fjortis på första bilden;) haha:) nej jag skojar bara! och den där fikan.. den har glömts igen:P nu får vi ta tag i det diana:D PUSS

2008-08-25 @ 16:23:56
URL: http://elinsand.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0