Hej Skagen!

Godkväll!

jag jobbade 6 timmar .
det var ganska skönt, för vi hade roligt de 2 sista timmarna.
skrattade så jag dog.
försäljningen gick sämre. men men :)

har packat när jag kom hem.
jobbigt jobbigt. fick låna syrrans nyinköpta klänning.
den är faktiskt söt!


Visst är klänningen söt? lillsyrrans , hehe ^^,

Lite bilder från gårdagen då; :)

Vi tog bilen till Skövde .. Jag & Elina,, och även fredrik ponken:D hehe
fast först staplade vi förbi Jenni, där även Anton & Lisa var:)


Jag, en colaburk , en stolpe och en fredrik =D .. haha, matfestivalen var mysig.



Elina köpte pizza, det gjorde jag med :) här står vi på den korta kön till festivalbananen ,, friterad banan med glass o sirap, gott som tusan, eller fredrik ???


Jag & Elina var självklart sugna på de goda spanska våfflorna,(igen). mums!!!


Elina och fredrik är söta :) , och de är mina kompisar!


Elina och hawaii pizza, wohoooo :)

Strax efter midnatt tog vi bilen hem igen .. :)



Gabriela var över här en sväng (en dag) hon fick lite presenter från lillsyrran, kolla vad min lillasyster gjort .
haha, två väskor .. (slått in presenterna som två märkesväskor) ser ni inte detaljerna?? flätad rem , osv !



jag var så jäkla sugen på denna filmen .. för vi pratade om den på jobbet .. .
och jag har denna, på VHS när ja var liten så spelade vi in den..
men vet ni vad? ja märkte att jag spelat över filmen, med stadskampen,. när den var i lidköping. .. fy fasen =(


så det får bli denna filmen ist.. storasyrrans film :)


Nu ska jag poppa popcorn och se på film.!
vi hörs nog inte mer förresten,
iaf inte förens tidigast onsdag kväll .
för imorn drar vi till SKAGEN - DANMARK!
bussen avgår 06.15 !

xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: victoria

Roligt att du var på matfestivalen, tror jag såg dig i fredags men du såg mig inte :) Vart jobbar du förresten? :)

2008-08-31 @ 22:41:39
URL: http://torii.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0