bilder säger mer än ord

HejsanHejsan !

har senaste tiden snackat med Elina i telefon.
hon hade saker o berätta .

sedan har jagäven kollat igenom våra 1684 bilder från Kina ,
skulle framkalla några ..


haha,. som tur var cykla inte farsan ^^



hittade några gamla kort .. lägger upp några här ..
det blir förresten Utgång imorgon, Måndaxklubben ! med arbetskompisarna !
ska bli riktigt riktigt kul =D
bilden är från min första utgång, med elina, lejla & jag då =D


denna bilden är från Maskeraddiscot den 27 oktober 2007 .
ser ni vad jag ska föreställa ?
absolut, en Geisha (; och jag var ganska lik :)


bild den 30juli 2007 , Marcus&jennies födelsedagsfest ute i hasslösa ..Fredriksdal brudar ;) ooh, det avr längesen, I miss you :)


Jag&gabriela på en crazy tågfärd hem från Göteborg, Liseberg förra sommarn!!
I like my grillz ;) haha!


Sebastians avskedsfest - jag och fredrik är snygga, eller vad tkr ni ?


Inga kommentarer ,, (;


Karnevalen , den 4 juni .. det var mig toppen :) Två dalmatiner och två gudinnor :)

Nu ska jag nog kolla ut vad jag ska ha å mig imorgon .
hum :)
ska bli så kul :D:D
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

så du ska ut, kom med nästa måndag också !

jag kommer inte sluta tjata ;) haha

nu är biljetten fixad också, så ha de bra.,

vi hörs :)

2008-08-10 @ 20:45:22
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

vad är det för bild du lägger upp på mig? fyyy...=)

2008-08-11 @ 10:44:35
URL: http://monstudio.blogg.se/
Postat av: Linda

mähä, ja jobbar hela denna veckan med:/ inte på onsdag men då ska jag åka till älskling:P ja har ett projekt, men det vill jag roa mig med nån väldigt väldigt dyster dag...slipa mitt golv:/ det är jätte behövligt...ledig några dar alltså, fan va gött...ha det så mega kul på måndazklubben, ja ska jobba 7 i morgon så det blidde inget för mig, även om ja va på god väg:P pusssss

2008-08-11 @ 19:42:18
URL: http://svanung.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0