Måndag 15/12

JAG LEVER - MEN JAG HAR INGET LIV

jag kan förvarna.
dålig uppdatering & även boooring sådan.
jag lever, men dock ska skolan tortera mig in till det sista.
sista fysikprov för året på onsdag.
nu gäller det , så jag ahr försökt hårdplugga.
jobbigt.
imorn har jag även läxförhör.
får läsa innan jag sover & på håltimman imorn.

nu ska jag sova snart.
godnatt<3

för på fredag är det fest .
och syrran, du kan skjutsa hem oss på natten va ?

Ps;
när jag är rastlös så äter jag . idag har jag käkat(medans jag plluggat...trååkigt) 3 clementiner, en halv gurka, 2 bananer, varav en med fondue (choklad!), ris, 8 kycklingvingar ( hur kan folk käka 6 hotwings på donken som en meny??), 5 ballerina kex och druckit massa loka !!
Hoppas ni antecknar ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

absolut!



tror ja..



vet du avd!?!? du borde starta en kategori med filmtips! du har ju en massa men de försvinenr ju bland alla inlägg.



imorgon är TENTAN =| dock är skumpan och partyoutfiten redo direkt efter =D och hatten ska på såklart! wohooooo!



puss

2008-12-16 @ 12:20:15
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Anonym

AKON!

2008-12-16 @ 21:03:41

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0