Onsdag 17/12

INGEN BRA DAG IDAG

idag har varit en dålig dag.
jag tror det är skoltröttheten som kryper sig fram.
det började med ett prov som jag egentligen kunde fixat lätt.
men slarvfel och blackout så sabba jag det. skit.
jag kan ju fysik.
fysik är ju min grej,
teknisk fysik, chalmers det är ju jag. va fasen.



därefter människor man inte kommer överens med.
som resulterar till gnabb och jag är känslomässigt laddad förtillfället.
jag vet inte vad jag ska göra.
tror jag har kommit in i min period.

sedan har jag dessutom inte gjort min labbrapport som ska vara inne imorn.
får göra den på håltimmen.
jag är så trött.

det är nog dags för mig att ta ett brejk,
komma tillbaka nästa år med nya krafter.



dagen har spenderas hos mattssons .
vi har sett på narnia, björn gustafsson, sjung singstar och käkat mat.
det är så jag behöver ha det i dessa tider.

I'll be back, I promise <3

Förresten ska morgondagen bli bra :)
efter skolan firar vi med spex, restaurang & bowling .
trevligt värre.
jag behöver detta.

Mottagna kommentarer:
Postat av: otto

inne i din period, eller inne i din "Period" som di säger i ängelsklandet?

2008-12-18 @ 10:41:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0