Släng inte över Er osäkerhet till mig!

Det har visat sig som såhär då.
att Eran osäkerhet skulle drabba mig.
Jag som egentligen borde gå runt ovetandes, ovetandes över ditt patetiska beslut.
Du är mer än bara löjlig, finner inte ord.
Jo. Pinsam . det är vad du är.

Ännu värre är du som följer en spår efter spår.
Vart tog vettet och den egna viljan vägen?
Sitt ponken, gör si gör så. jo tjena !
Din integritet är som bortblåst .

Innerst inne tycker jag synd om er .. poor guys.
Tur att Jag klarar mig , men våga röra mig.
Då får ni en omgång av mig .
Nu är det inte jag som söker er sällskap, utan det är ni som söker min.
Jag lovar er. Jag klarar mig .

Ni däremot, ni kommer inte klara er.
för man behöver så många mer.
Hur ska detta gå utan familj, kompisar och partner ute i verkliga livet?

Vakna upp !
Det är 2009 snart .
PUSS & KRAM!



TankarOchOrd//DianaLim


Idag är det Patricias tacksamhetsdag .
haha . och nobeldagen förstås.
hon har kommit på att vi borde vara tacksamma.
för diverse saker (;
haha . ibland är hon rolig ^_^
och lite lite blåst också ;) hahahaha !
Men det är jag med så vad gör de ?! :D haha,
eller by the way, vi är inte blåsta. vi är ju smartgenierna ;)
På Lördag kilar vi till Göteborg =), det var ett tag sen .
mums! Shoppa. :) det är jag värd ;)

Mottagna kommentarer:
Postat av: patricia

jag säger bara 2 poäng mer än km på fysiken säger allt :D

2008-12-11 @ 23:11:46

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0