Tisdag 2/12

VELIG SOM JAG ÄR - SKIT SAMMA!

Jo jag har bestämt mig nu .
och det har bidragit till att jag är tillbaka till ruta ett.
det jag först tänkte på . Döden!

För jag tycker döden är fascinerande,
fast frågan är ; Vad ska jag rika mig in på? vad är min huvudfråga?!
hm. får grunna på det.
dock lite tid, men äsch!

Nu ska jag ut och fira med Fredrik !
Han hämtar mig strax d vi ska till honom.
och sen vidare till Donken :)
woho! båda är hungriga ^^





Herregud!
Vad är jag för en vännina ? ^^
Min kära vän Patricia fyller ju hela 18 år idag!
Som vi har längtat, inte minst Patricia herself.!
(imorses glömde jag av det, och nära nu, mon dieu ^^)

Jag tänkte att jag bjuder på dessa bilder på oss ^^,
haha ! Första bilden är nog den sommarn som min&patricias vänskap började :)

BESTÄMMA SIG - NÅGONGÅNG?!

jag måste verkligen bestämma mig nu.
har velat fram och tillbaka.
ett X antal gånger.
inte bra, inte alls bra.
vad ska jag skriva om i religionen ?!
livet efter döden, äktenskap, tvångsäktenskap, tro, etik och moral.
skit jag vet inte ...

det är fler saker jag inte vet. skit.
hejdå

GRATTIS GRATTIS OCH ÄNNU EN GÅNG GRATTS!



TILL KÖRKORTET :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrik

hehe TACK!! ^^

2008-12-02 @ 17:12:00
URL: http://bloggpojkarna.blogg.se/
Postat av: Otto

Haha, väninna? kafferep snart?

2008-12-02 @ 20:10:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0