Lördag

Det var en lyckad kväll igår vill jag säga :)
Det var en pärs att gå upp o jobba idag.
men men Diana klarar allt vettni ^^,

Lite bilder får sammanfatta kvällen ist!







Bilderna är från i början av festen .
sen därefter förstördes min kamera (skit! garantin gick ut för 1 mån sen)
så alla hamnade inte riktigt med på kort. men äsch !

Tack till Otto, Patricia, Linda, Carl, Sara framförallt för olika saker.
och tack alla andra som förgyllde min kväll ;)

Nu ska jag ta ett brejk i min forskning om döden.
som dessvärre inte gått så bra, ska ut o käka med Lejla&Elina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Lisa

Ja, jag vet :P vet inte om vi gav det en chans heller för vi var inte där så länge.. Men det var trevligt ändå, fast man käner sig ganska missplacerad. Men jag är säker på att jag skulle haft skitkul om jag också "festat".. Så det får bli nästa gång.. Ska du ut på annandag jul? ;D

2008-12-07 @ 11:01:48
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha jag läste igenom mitt inlägg nyss och jag hoppas innerligt att du inte trodde det var det där med avskyvärda människor handlade om festen utan det var några jag va fyllechaffis åt.. Jag tror absolut jag hade haft skitkul på eran fest om jag gett det en ärlig chans :D

2008-12-07 @ 11:09:38
URL: http://lisurt.blogg.se/
Postat av: linda

ja du lilla busmajja! hädan efter ska du lyssna på de äldre:P...haha, detta tänker ja komma ihåg länge! hoppas du tog dig hem till patty säkert...pusss

2008-12-08 @ 12:40:55
Postat av: Emilia

Du är ju lika söt på varje kort! Dock ser jag ut som en gigantisk apa (kingkong?) som klänger på victor!;)

2008-12-09 @ 14:54:35
URL: http://helenaemiliatrolin.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0