8000 bilder,

Tjoho allesammans,
hela mitt lov har liksom bara flugit iväg .
helt sjukt.
jag har liksom inte gjort något, typ.
synd att jag inte pluggat heller,
det menas att jag måste göra det någon annan dag.
blä,
aja, imorgon ska jag iallafall till kusinen Emma,
som egentligen inte är min kusin, men vi säger det. pga hennes "Kinesögon."
ska även lura med gabriela till gbg tror jag,
vill ha jensens goda mat.
vill shoppa, grr tvåhundra kronor åt tandläkarn skulle passa bättre till mig.
image616
shiet shiet. detta inlägg skrev jag för 1 tim sen men fick spara i utkast pga att jag plötsligt inte hittade alla mina kort. 90% av mina bilder var borta .

ni förstår jag har nämligen fört över alla mina 8000 bilder från datorn till en extern hårdisk.
och vips så fanns dem inte åp hårddisken, 90&% av bilderna var borta , vilket jag upptäckte när jag skulle hitta bilden på mig&emma. jag var mkt mkt nära tårarna. och klumpen i halsen kom.

hittade dem inte, borta . och jag hade raderat dem från datorn (lokala hårddisk)
det sltuade med att det fanns en mapp vid namn "history" på den externa hårddisken, där fanns bilderna.
jätte konstigt.
Men shiet, ser ni hur mycket bilder betyder för en ? sjukt mycket, alla minnen<3

Tryck på bilderna ifall ni vill att de blir större, och bilderna är från högstadiet . 2003-2006 .
för er som finner det ointressant så får ni vänta på nästa blogg inlägg (;

PussfrånKina,


Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0