åmål it is ^^,

Tjoho allihopa !

Läget bra ?
hehe, aja .
jag är då i Åmål nu hos Malin , Jätte konstigt att typ höra, Åmål vid Vänern, när man är van vid Lidköping vid Vänern,
aja, hinner inte skriva så mkt, men kan berätta lite via bilderna.!

384339-580384339-581
Jag&gabriela tog bussen 17.10 .
sedan fick vi pendla lite , stannade vid trollhättna o ed, sedan var vi framme,
Malin hämtade oss, sedan bjöds det på Malins pappas specialare "parisare" som bestod av kött på varma mackor! mums,!
384339-582
Sedan gick vi, =P det fanns babyrosa hus. söta ^^,
384339-583
Vi träffade sedan Malins polare ;D , Emma ^^, det var en snäll flicka. vi gick runt o runt, bjöds på kladdkaka, och sedan gick vi in på 3D . ett cafe/bar .. jag&malin köpte hallon smothie, gabriela kaffe, och Emma, Telatte ^^,
de va de ,

Nu ska vi kila oss ut på en stadsrunda i Fucking Åmål, ^^, Malin är ganska trött på "FuckingÅmål,"
vi tänkte förresten hyra den filmen igår, MEN dem hade inte den, komiskt nog.
Jaja,

Ikväll blir det partaj, typ!

VI hörs, PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0