ångest.

Godmorgon.

jag är vaken!
idag när klockan ringde kände jag verkligen ångesten krypa in i mig.

jag vill inte vakna
jag vill inte jobba
jag vill inte tänka på antalet körlektioner jag kmr behöva, vilket är föör många,
jag vill inte övningsköra, jag vill ha körkort.
jag vill inte se berget med läxor framför mig, som jag inte en börjat med.
jag vill inte gå till skolan imorgon
jag vill inte tänka på sommarjobb, kan jag inte bara få hjerbergs ? (A)
jag vill sova.

Gårdagen;
det var trevligt, trots att jag&gabriela kom lite sent. fast vi var ändå ej så sena om man jämgör med andra människor som kom efter, så tur hade vi . =)

glömde ju min kamera, så får sno bilder från Gabriela lite senare.

det var trevligt. bjöds på exotiskt planka, chips & hallonsorbet+marräng tårta =) mums,

tjingeling,
PussfrånKina,
jobb om mindre än 2 tim, nej jag vill sova .

Mottagna kommentarer:
Postat av: Supersmurfen

Det är inte lätt när det är svårt!

2008-02-17 @ 12:35:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0