Bee movie!

Halloj 

kom på att jag har en biobiljett jag inte förbrukat, men som måste förbrukas innan lördag,
jätte jobbigt,
letar febrilt efter en bio jag kan gå på.
hatar sånt, man ska inte känna tidspress och press på att gå på bio.
en bio ska man gå för man vill se en ny film. usch,

ibland är det massa massa bion som man vill gå på, men ej har råd osv.
nu då?! hm,

National Treassure är inte riktigt min grej + har ej sett ettan.

det får nog bli Bee Movie ?

"Ett bi vid namn Barry B. Benson, som just lämnat college, upptäcker att människan står för den största konsumtionen av honung och tar ett stort och viktigt beslut. Han bestämmer sig för att stämma hela människosläktet."

har inget annat val, hehe jag gillar tecknat. men mja.
känns hemskt att gå på en film man ej vill gå på. jaja,

ngr förslag ?

PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0