brr,nya tag.

Goddag !

ska ta mig kragen till att cykla ut till jobbet .
jag känner att det har gått så dåligt på jobbet de senaste veckorna,
blir hela tiden flyttad från ena tidningen till den andra .

brr, fortfarande sur och ledsen på mig själv för att jag ej kan fatta de dära med ordning vid vänster/högersväng.
kolla speglarna, blinka (!) växla ner, upp med koppling(!!) innan jag bromsar, placering,
vilket även kallas motorbromsa



Påidrottsprovet idag, frågade de vilket ljus från solen som var skadlig .
jag är en idiot som först kryssar Uv-strålning, men ändrar sedan till Infraröd strålning,
jag tänkte "
Uv-ljus på discon, & i sagoslottet på Liseberg, det kan ju inte vara farligt"
åååååh . pucko jag, aja som jag sagt tidigare. provet för mig spelar ingen roll,
klarar (nog) VG och det är de jag får i betyg, vilket som liksom,

sen frågar jag en ganska dum fråga också,
"om man svarar fel på en fråga, får man fel då?"

det jag menade var ifall man fick minus poäng, (iochmed att det var kryssfrågor, så kan man ju gissa. så vissa lärare tar minuspoäng om man gör fel, jaja det lät nog kul!)

xoxoDiana
vi hörs!

Mottagna kommentarer:
Postat av: anton

Hejdu

Ne, jag vet att min inställning till kurser, eller vi kan lika gärna skriva skolan, inte är den bästa.

Visst går jag längre än 13.20 andra dagar. Har t.ex. praktik nu. 7.30 - 16.00. Men det var jämfört med höstterminen. Det kunde jag skrivit. Förlåt.

Jag själv tycker att jag visst har rätt att bedöma hur en kurs är. Efter 3 timmar vet jag ungefär hur det kommer att vara. Tråkigt. För MIN del.

Jag är vaken och går i gymnasie. Precis som du.

Hoppas du inte tar mitt svar på din fina kritik på ett alltför oserriöst sätt. Utan istället läser i lugn och ro och tänker till att det finns folk till allt. Tillochmed att inte tycka om skolan något vidare.

/Trött anton

2008-02-20 @ 16:58:57
URL: http://antonbrolin.blogg.se
Postat av: Linda,

Hahahaha! "Om man svarar fel på en fråga, får man fel då?" XD

2008-02-20 @ 17:55:57
URL: http://DDR.blogg.se/
Postat av: anton

saken är ju den att kursen blir "skit" när man är skoltrött. jag skrev från mitt perspektiv på saken. jag tror dom flesta hajjade det.

2008-02-20 @ 19:03:59
URL: http://antonbrolin.blogg.se
Postat av: Tindra

Jag har sånna lyse i min bil XD .. hehe

2008-02-20 @ 19:15:30
URL: http://tindrasord.blogg.se
Postat av: Emelie

Motorbromsa är väl när man släpper gasen, inte bromsar och växlar ned så hastigheten sjunker av sig självt?

2008-02-20 @ 19:54:19
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha, jaha. Jag trodde du först mena att bromsa vanligt hade något med motorbromsning att göra. Jag är lite borta ibland. Nej, jag har inte körkort. Har inte ens åldern inne, hehe. Kör knappt. Har gjort det några gånger bara. Känns som jag aldrig kommer ta körkortet :P

2008-02-20 @ 20:21:04
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0