Cad-teknik väntar .

Godkväll!
ska strax lägga mig nu,
pappa kommer hem ca 23.17 - blir helt till sig när han ser att jag är vaken . haha !

iaf. så ska lägga mig.
eftersom imorgon tisdag väntar Cad-teknik A 8.00
och jag lyckas alltid komma försent.
men det gör inget, för det tar alltid 15 min innan gubben startar igång sin dator.
haha, sedan har vi inte lärt oss ngt typ .
jaja, nu ska vi göra ett rum. jag konstruerar Elinas . iaf inspiration från hennes rum,

CAD teknik för er som inte vet, är när man konstruerar figurer, former osv och saker i ett 3D program . ungefär :)


Riktigt såhär duktig är jag inte, haha. men vi får se hur det blir,

Godnattpåer!
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

OMG! ett helt dygn utan ett blogginlägg från dig!!!
quelle horreur!!! =P
vart är du syster?? haha
mwa!

2008-02-06 @ 00:28:50
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0