det tynger ner mig just nu ...

Halloj !

nu är jag hemma. övningskörde lite med pappa
eller vi tränade på det vi gått igenom med körskolan.
växla, o sådant. väldigt tråkigt faktiskt.
vill köra i trafiken,
Pappa fråga mig om jag ville köra i trafiken. det tog stopp. vågade inte,
Iochmed att jag flertals gånger stoppat en bilkö, eftersom jag fått panik när det lutat lite.
Så imorgon, förhoppnignsvis kan jag ha lärt mig hur man kör i backe. jag skulle behövt dubbellektion. men ack nej.
Körkort.


Sommarjobb .
ja de eviga letande, med o lämna ut CV ocksådant, jag blir så nervös och uppspelt för detta.
orkar inte och ser inte den stora chansen till att få ett jobb.
måste ta mig i kragen nu, lämna ut resterande CV. hm,
Det skulle inte skada att få jobb på Hjertbergs, men hur stor är chansen ? hm .

image550
ett av de tre sommarjobben jag hade förra året, jag vill ha ett kul jobb . hm, ge mig ett nu !

PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0