Du är vacker, Sorbet!

Godkväll igen !

nu har jag hunnit smälta jobbintervjun. som ni kan läsa på inlägget innan!
Sitter&avnjuter det godaste som finns, HallonSorbet . underbart!

image685

Igår när jag kom till skolan så var det fasttejpade hjärt-klubbor på alla skåpen, dock var det ngn idiot som tagit min, men jag fick en av David som det stod "Du är värdefull" fast han hade ändrat det så det stod "Du är värdelös". tack !
hehe, iaf det var dem kristna skolföreningen 7.30 i skolan som vart så gulliga och klistrat på allas skåp, tror de beställde 2400 klubbor. Som det stod , du är vacker, värdefull osv.

Tänk vad jobbigt att klistra upp alla klubbor, och lappen där de stod "Du är vacker" osv. vad jobbigt att klistra på de osv . hehe, man blir iaf glad :)

image683image684
Det var massa hjärtklubbor uppklistrade på skåpen,

Ni har väl inte missat att det är 29 februari idag ?? SKOTTDAG !
hehe, kollar man namnsdag så är det "Skottdag" hehehe ..

iaf. det sägs att på skottdagen är det den "enda dagen då tjejer får fria till mannen" . hehe ,

Jag själv vill faktiskt att killen ska fria,

Hörde ett frieri via Rix Morrron Zoo, tjej fria till man, via radion, väldigt oromantiskt tyckte jag dock själv . det var liksom bara

Jag älskar dig över allt annat
Ja
Och jag vill leva med dig
Ja,
Vill du gifta dig med mig?
Ja

inget liksom " iiih, aah osv osv " nej inget jag vill ha alltså.

menmen, Grattis ändå :)


(bild tagen från google, sökt på bröllop!)




Nu ska jag se på O.C

xoxoDiana, Ha en trevlig fredagskväll / natt . vi hörs imorgon =)
<3

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sara

haha, jag satt i bilen och hörde när hon friade på radion, han lät ju...glad..
haha nee usch, jag vill att killen ska fria:)
kram!

2008-03-01 @ 23:01:40
URL: http://tidenfaller.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0