Födelsedag!

Godkväll,

ska strax lägga mig, har samtalat med Elina i 40 min, över telefon.
hehe ..
jobbet gick ok, klarade mig .
men ja som sagt så har det gått lite nedför känns det som, för mig de senaste månaderna.

fick min lönerapport (januari månad) . lönen kommer nästa vecka .
det kändes gött vill jag säga, jag jobbade ganska många timmar den månaden,.
så ja, extra tillskott i kassan.
behövs för tandläkarpengar, klippning, och sådant. iaf iaf .

vill bara önska min PAPPA , CHRISTIAN LIM (han som jag fått mitt underbara unika efternamn, som jag förövrigt tycker om, gjorde inte det när jag var liten) GRATTIS till farsan . som idag fyller år!

hans snälla dotter Diana Lim gav honom 500 kr i födelsedagspresent,
visst är jag generös ? (A)
mina egna jobbade pengar, hehe :)
GRATTIS PAPPA;

image656
de säger att jag är farsans dotter, hehe lika snål (ehm ekonomisk!!) som han ;)
bild från Paris Sommar 2007, uppe i eiffeltornet . jag ser ju helt svullen ut på ena kinden . hehe,

GRATTIS PAPPA,
som förövrigt kommer hem om 7 min, och blir avnsinning när jag sitter vid datorn & ej sover.

så godnatt,
xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0