fredagskväll .

GodKväll !
vad sysslar ni med denna fredagskväll ? .
Själv sitter jag här , i mina blåa nyinköpta lurviga strumpor .
helt underbart sköna och mjuka och varma ..
köpta på Lindex .
image540
Blå lurviga strumpor från Lindex,


Sitter just nu & gör något vettigt vid datorn . håller på rapporterar våra utvärderingar som de nior som vi besökt och pratat om Natur har svarat på . det en är hel bunt faktiskt. och det tar hiskeligt tid att rapportera .
iaf iaf . det är kul att se när de skriver ngt på övriga kommentarer, jätte kul.
En liten kille hade skrivit "hon pratade för snabbt hon med annan bakgrund" .. haha ops, jag kanske pratar lite för snabbt ibland =P ,
image541
Det var jätte kul att läsa deras kommentarer, de tyckte om skumormen och många hade fått en annan uppfattning om naturvetenskap osv . synd att vi inte hade mer mer experiment :) Det har tom vart några nior som bytt från ett program till Natur . kul att höra att man gjort något bra :)
image542
det tar sitt tag att rapportera . vi har ca 200 utvärderingar från Fredriksdal. men som tur var är stehammar kanske 35 eller något. så det ska jag npg klara .

Kan ju även meddela att efter första omgången av valen för niorna till gymnasiet är det just nu med 49 förstahands sökande,som valt natur , medans samhäll ligger på 82 . endast 33 det skiljer, vilket är väldigt bra .!
Ökning från förra året (38 förra året), men en sänkning för Samhäll,.

Många väljer yrkesförberedande, men vänerprogramet (blandning mellan samhäll&natur) liger på 46 sökande, med deras 32 platser . så det blir nog fler naturare, i och med att många tar det i andra hand osv ..

Nu ska jag forsätta!
ha det gott!
pussfrånKina!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

Härligt att fler söker i år än förra året. Bra jobbat

2008-02-01 @ 21:35:59
Postat av: Silvia

"Det har tom vart några nior som bytt från ett program till Natur . kul att höra att man gjort något bra :) "????

ngt bra!?!??!?! det är ju fan katastrof!!!

men men, jag är sotlt över att du engagerar dig som studentambassadör =D

Mwa!
/S.

2008-02-01 @ 23:27:13
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0