göteborg för en (halv)dag,

Tjohoo  !

sitter faktiskt hemma hos Gabriela,
vi kom hem för en timma sedan från gbg.
ska strax om sisådär en timma börja gå till Emma, världens ände Tofta.
för imorgon fyller min "kusin" år, 18!

image637
Vi köpte dessa fina skålar till Emma, och fyllde det med hjärtan och geléhallon.
kan lägga ut bild på detta i och med att Emma läser nog inte min blogg, annars får ungen skylla sig själv ;)
image638image639
1)Jag glömde min iPod hemma, så det var lite tråkigt, meen Gabriela kunde sova hon, med öppen mun också.
2) jag&Gabriela käkade på Jensens,mums. deras toalett besökte vi med, efter ett stort skrattanfall, eftersom jag råkade rapa, och bordet bakom satt 4 sura tanter. hahaha!

Det var de . hehe, jag köpte endast en karton med nudlar (till mamma) och en t-shirt från Monki, med massa små gem på, hehe . men får ta kort en annan dag,

PussfrånKina,
vi hörs .
Melodifestivalen ikväll (;

Mottagna kommentarer:
Postat av: anna

jag älskar verkligen jensen! det är så jäkla gott :D

2008-02-16 @ 17:55:00
URL: http://addspirit.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0