Jag älskar dig !!! inte,

Godkväll!

Allt bra ?
Själv har jag suttit pch pluggat som en gnu, sen Elina stack .
eller njae, egentligen är det inte så mkt att plugga på,
men för att få en gas densitet så tar du molmassan/molvolymen .
Kom ihåg det, för det är såå viktigt ^^, hehe

Jag tänkte faktiskt fortsätta 'dissa' .
hehe som rixMorgonzoo. Hissa&dissa,
fast jag dissar bara, bara negativt inom mig.
haha nej men det kommer lite hiss .. så småningom,

Meningen "Jag Älskar Dig"

många, för många säger den meningen alltför lätt.
jag vet inte, men innebörden av det ordet är mer än bara 6 bokstäver, iaf för mig.
Jag kan inte komma på när jag senast sa det till ngn, hehe hemskt nog.

nej men ni vet, och jag vet. jag var också likadan när man var "liten" och var inne på lunarstorm 9timmar om dagen, ens sociala liv var på lunarstorm&Msn. jag var sådan, kunde skriva "jag älskar dig gumman" till en brud jag knappt visste namnet på.. (skrattar fortfarande åt mig själv, när jag tänker tillbaks)

blir så trött på par(kärlekspar) som kanske vart tillsammans 1-2 veckor (?) när de skriver&säger att de "älskar varandra över allt annat i jorden" ??? HALLÅ? er familj ? ja menar efter ngn vecka har ni gjort slut. nej men hur mkt var de orden värda? eller tänk om paret är ihop i 2 år, och på 2 års dagen säger grabben Jag älskar dig, då skulle jag som tjej tänkt "Jahapp, det sa du när de gått 1 vecka, inget speciellt med det".

Orden tappar betydelse, visst man kan vara superkär efter 1-2 veckor, men frågan är. Älskar ni varandra?

Eller när människor är fulla, eller bara lite onyktra, eller spelar onyktra? de ska gapa och hålla på och skrika "JAG ÄLSKAR DIIG " ja visst, ja tror dig.

Många kan säga orden Jag älskar dig, men Vilka menar det ?

Vad betyder ordet Älska, för dig ?

xoxoDiana,
Jag älskar inte er, men jag tycker om mina läsare. för varje gång ngn klickat in på min blogg, blir jag alltid lika glad :)

Mottagna kommentarer:
Postat av: Anonym

hey,, du för bra resonemang iallafall på det du skriver .
keep going girl!

2008-02-26 @ 22:14:55
Postat av: Sara

åh man tackar:)
och, det känns en aning deprimerande när jag tittar på min denräkning:P hahaa, men äh, man får väl njuta så länge man är sjutton? eller? ehh Nej! gött för dig som blir 18 jätte snart:P
puss!

2008-02-26 @ 22:25:41
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: Sara

nedräkning*
och, fy vad jag håller med dig om det du skriver!

2008-02-26 @ 22:26:51
URL: http://tidenfaller.blogg.se
Postat av: Sebastian

håller med. ordet tappar betydelse. dock är "jag älskar dig" fortfarande en större sak att säga än "i love you"

2008-02-27 @ 00:43:26

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0