Jobb! SkaraSommarland&Dafgårds.

Heeeej på er !

Hur är det med er söta människor ?
Själv är jag just nu på topp, fast det går väl ner snart iochmed att jag ska bärja plugga för provet, Kemi.

Måste bara berätta för er,
att när mamma kom hem så berätta hon att hon vart och flängt bland chefer och skit.
och att en chef vid en avdelning "kylmaten(?)" sagt att han skulle fixa jobb till mig,
att hans avdelning "ville ha mig" ( det har vart strul med det pga att jag "bara" kan jobba 6 veckor)
så nu hade han skrivit upp mig och mamma säger att det är 99% chans att jag får jobb nu.

fast jag ska ju inte ta allt för givet innan han sagt till mig . men ni förstår ?


Sen så när jag kollar mejlen så ser jag bara att ngn har skrivit att de vill att jag ska komma på intervju.
och då var det Skara Sommarland,
Så nu har jag bokat tid för intervju på fredag.
Skara Sommarland

iiih. sommarjobb & körkort är saker som tynger mig just nu.
jag menar tänk tänk OM jag får jobb på Hjertbergs. vad gör jag då? då har jag liksom håll på med Dafgårds och mamma har fått vela runt, då kan jag väl inte med o säga nej till det? iiiih ..

xoxoDiana,
Ska plugga kemi nu, vi hörs ikväll!

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

de hade ringt mig från dafgårds när jag var och träna förrut, så jag ska väl också dit någon dag antar jag ..
:)

2008-02-25 @ 19:54:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0