Jobb som kräver styrka .

Tjolahopp!

Har precis sökt ett jobb där de stod att man behöver kunna klara jobbet fysiskt, att de kommer ha hälsokontroll . haha , Diana fysisk stark? svar nej . haha !!
Mamma är ju iaf 110% säker på att jag bara klarar jobb såsom jordgubbsförsäljare eller telefonförsäljare, då jag inte behöver använda min kropp!! haha!


Mamma min jobbar ju på Dafgård . kan dock inte säga ngt till 110% , men hennes chef var väldigt positiv till ett sommarjobb till mig, även mammas jobbarkompisar . brukar vara lättare när man har en förälder .
Mamma tjatar "klarar du verkligen av det? det är tungt jobb, och du får inte festa dagen innan du ska jobba" osv osv . haha ! min mamma är ganska söt . 
image543
Visst är jag&mamma lite lika ( ; hehe iaf klädd ..de säger att jag är lik pappa, båda lika snåla (A)

  Vi får väl se hur detta går, dock förstör familjeresan till Kina v.26-27-28 lite i mitt jobbsökande, men aja . vi får se .
Ska göra så gått de går, har några CV:n&brev att gå ut med, men försökte ju lämna idag, men chefen var på lunch, får bli nästa vecka !!! Måste!! tiden rinner iväg.

Sommarjobb! Något ni funderat över??

Tjingeling .
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Sofie

Haha! Vi ska flytta närmare mitt jobb och så ska Björns mamma sälja denna lägenheten vi bor i nu.. så hittar vi inget så blir det gatan :P
Puss kram

2008-02-02 @ 00:15:31
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se
Postat av: Lisa, din sommarjobbs kompis ;)

Gött att du kan söka sånna jobb, jag fyller inte 18 förrän i augusti så därför kan inte jag söka sådanna jobb :( så du kan va glad att du får söka iaf. Ha det gott och lycka till! Kram Lisa

2008-02-02 @ 17:05:12

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0