jobbintervju-Dagfård!

tJHOO !

Fick precis ett samtal från Dafgårds,
de vill att jag ska på en jobbintervju på måndag .

Det roliga är att senaste ansökningsdagem är den 22februari,
men redan nu vill de att jag ska på intervju ^^, hehe
jaja, ska bli spännande, hoppas jag inte är lika förkyld o sjuk som jag är nu,


varför ska du få jobbet ?
osv , sånna jobbiga frågor. shiet jag kan ej svara på sånt. gaah.

nu ska jag till staden, övningsköra med pappa !
PussfrånKina,!


Mottagna kommentarer:
Postat av: Sebastian

Jag får inte jobba där... Är inte 18:(

2008-02-14 @ 16:39:42
Postat av: Diana svarar

Sebastian;tss, du menar att du inte får söka dit!, du får ändå inte jobb där (; även ifall du vart 18 , maha !

2008-02-14 @ 19:00:50
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0