Jumper&Paladins,

Godkväll snart intar natten.

hur är det med er ? :)
nu är jag hemkommen från bion,
det vart ju snöstorm/slaskstorm när jag tog mig till staden.

fick ta sista bussen in till staden .
det var hemskt dåligt väder.
kom till staden 19.20 , bion började 20.30. hehe,

image657image658
jag stod och väntade på bussen, det var kallt vill jag lova,
i väntan på patricia kilade jag till Hemköp, gick förbi min focusbil som jag övningskör i .
visst är den vacker ? :D
image659image660
jag&patricia var nästintill ensamma på Action filmen. haha men den var faktiskt bra . tom jag tyckte det.
utanför kunde vi inte sluta skratta, fråga oss itne varför, men filmen var bra. det var kallt,
jag tyckte synd om mig själv som fick cykla hem. Men livet är hårt ( : och det var ganska gött,

Helt okej&bra actionfilm alltså .




Jag fattar inte, idag har jag blivit uppringd av 2 stycka telefonförsäljare .. dessa borde banlysas ;D haha nej jag skojja! jag tycker om sådanna, hehe . jag är ju en sån själv =D

från illustrerad vetenskap, sökte pappa. men jag ljög. hehe han var borta för helgen sa jag :)











Jag ska till göteborg imorgon, en sväng till IKEA också, med Elina :)


så ska somna nu
godnatt
xoxoDiana,







Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0