Kärlek !

Godnatt

ska strax lägga mig, efter inlägget faktiskt.
har skrivit klar "min dag " i mitt liv iaf . känns bra,
Helgens lillskit blir Elina som jag pratat med ett antal ggr. haha,
hon behöver mitt stöd nu. (;

det är nästan så man blir avis på henne,
den känslan.
jag vill ha den känslan hon besitter.
pirr pirr,
Kärlek.

Denna låten är iaf underbar , man blir glad, Kärlek <3



Visst var den bra ?
tror faktiskt jag fick låten av gabriela för längesen.

Sovgott.

xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrich

Där det står hur lång tid det är kvar tills du tar studenten och fyller år borde det stå hur lång tid det är kvar tills du tar körkort :P

2008-02-24 @ 23:12:42

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0