..körlektion,pass&outfit .

Goddag ,

idag har jag faktiskt hunnit med en sväng till staden, där jag uträttade en körlektion som förövrigt gick ganska bra, tränade blick, pil och placering . jag har redan tagit 7 lektioner. sjukt segt går det,
jag borde ju nästan vara klar vid detta laget =/ gah .

image610
gårdagens bakda muffins, goda . fast dock lite torra, eftersom jag hade i de ngn minut för länge.

image611image612
Dagens outfit.
Tröja ; MQ-Stockh lm
Jeans; GinaTricot-väldigt gamla och utsletna

Den andra bilden är på mitt gamla passkort, hehe jag är 11-12 år på bilden, dags för nytt passkort, skulle fixa det idag, men eftersom jag int eär 18, så skulle jag ha föräldrars underskrift .
Lite har jag väl ändras iaf ? ^^

Vi hörs, jag är shoppingsugen . så in i bomben,
PussfrånKina,

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0