Kvällens program .

Tjohej !
Nu är jag nydsuchad och klar .
ska få i mig lite mat, det blevinget matte plugg. shiet,
måste göra det imorgon efter jobbet.

Kvällens program;

image545
Ska spela lite biljard med Fredrik . Han är mitt nästa offer i biljard ( ; haha .
Jag tycker om biljard <3 utvecklade intresset i högstadiet, då vi spelade ganska mkt biljard på rasterna =D
Bild från Gabbysfest sommar 2007 . Fredrik ser ut som en Gud typ, haha!
image544
Dessa två små brudar har jag inte träffat på ett tag, eller ah. Beijan då. hehe Gabriela hör jag av rätt ofta, tyvärr ;) hha skojja .Så ikväll blir det film kväll eller ngt liknande! Bilden är iaf tagen typ i början av 2006 skulle jag tro.

Jag ser framemot detta, i och med att jag behöver lite socialt nu. haha känner mig annars helt socialt handikappad . ska bli trevligt .

PusspåErfrånKina!
kanske slänger in en kvällens outfit innan jag kilar ..
Ha en trevlig lördagskvälL!

Mottagna kommentarer:
Postat av: gabriela

jag hatar gamla bilder. puuuh.

2008-02-03 @ 17:31:55
URL: http://gabrielagabriela.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0