MQ shopping,

Tjioo !

nu ska vi se om blogg.se är snälla och låter mig uppdatera lite,

Alla kläderna är köpte från MQ, förutom skorna då .
image594
Gabriela köpte 3 par skor, hehe . undrar hur hon ska klara sig o gå i 10 cm klacka ? ;)
image595image596
Mina två kavajaer, från MQ (Twist &tango och Stockhlm) .
en likadan som Emma i åmål hade, men jag tyckte den var söt :) , dessa två är inte figursydda, så jag ser ganska bred ut i dessa, hehe framifrån, men de är söta. kan vara sött i sommar/vår .
image597image598
Två tröjor, med typ samma mönster, den till vänster har jag redan en svart, med rosa rutor. fast denna var såppas billig så då köpte jag den. färgen kan jag itne riktigt sätta fingret på, rosa/beige ? .
image599
Ett par skor, från Skopunkten . strl 26 (!!!!) gosh, jag krymper ju. har kunnat ha 38 . haha .

Sedan köpte jag även ett vanligt grått linne, med inbyggd sporttopp, ni vet sådant från MQ!?
& sedan köpte jag/mamma en kofta från PEAK PERFORMANCE från MQ . som mamma köpte till oss båda,
glömde ta kort på den, så den kommer ngn annan dag,

De va mina köp för dagen,
vad tycks? jag är nöjd iaf :)

PussfrånKina,


Mottagna kommentarer:
Postat av: Silvia

den svart-vit rutiga "kavajen" var söt.. det andra var la okej..
men skorna???? vad tänkte du med??????
ska du uppträda som mimare på paris gator i maj med de skorna eller vad????
xx

2008-02-11 @ 22:28:04
URL: http://zille.blogspot.com
Postat av: Johanna

storlek 26? hoppas du menar 36... :)

2008-02-12 @ 11:23:19
URL: http://johannawahlman.blogg.se
Postat av: Diana svarar

Silvia; nu ska du inte vara sån, mina skor är söta,

Johanna; hehe självklart menar jag 36, ^^ annars har jag verkligen krympt.

2008-02-12 @ 11:37:49
URL: http://DianaKines.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0