nöjd med sig själv,

Godkväll !

nu sitter jag här igen .
suttit här ett tag, pratat lite med människor på msn.
brukar nämligen inte vara "online" vid msn, men var där idag
så det var kul att snacka med folk .

folk brukar inte skriva till mig när jagh är ofta inne, men nu passade det ^^, hehe

(bilden tagen från google.se sökt på "msn")

image671Jag brukar hata närbilder, bilder överlag på mig själv.
om jag itne får stå framför spegeln, fixad helt själv ett antal minuter hehe.

men denna bilden tycker jag faktiskt om. fotografen är gabriela, och vi sitter på X2000 till Stockholm, i sommras .

TEND-reunion .


Känns lite egocentriskt . men det är ju min blogg (; hehe och visst har ni ngn bild ni gillar extra mycket på er ? det vet jag att ni har ! hehe,





xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: linnea

hej

2010-04-27 @ 18:44:22
Postat av: Mikaela

Fin blogg allt bra`?

2011-07-02 @ 12:38:40
URL: http://mikishow.blogg.se/

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0