rosa iPod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

kollade in på iPods hemsida, fasen fasen fasen ..
de har kommit in en ny färg.. underbart söt

KOLLA ! En ROsa!! ååååååååååååååååh ..

iPod nano
Som ni Kanske vet så fick jag i julklapp denna röda iPoden, som inte går att köpa i handeln, utan beställs på internet. eftersom en viss del av summan går till AIDS forskning i Afrika .. ngt liknande iaf .. som jag tyckte var bra + att Röd var lite mer udda osså..


MEN NU VILL JAG HA DEN ROSA ! ÅÅÅÅH ,







xoxoDiana,
brr, jag vill ha rosa .

Mottagna kommentarer:
Postat av: Fredrich

jag tycker att den röda är finare eftersom den hjälper aids-forskningen.

2008-02-28 @ 23:07:30
Postat av: Silvia

hahahahahahahhahahahah =P
rätt åt dig! lol min är finare =P
mwa!

2008-02-28 @ 23:41:47
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0