SkaraSommarland vs. Dafgårds

GOdkväll ! !
världens dilemma, hehe .
kom precis hem från skara . det var turbulent iaf,
Jag&Patricia hittade först inte till de dära glashuset, haha . men men,

när jag kom dit så var det en jätte söt tjej som tog emot mig,
frågade mig lite allmänt osså, varför jag vill jobba osv.
Jag vill ju jobba cafe,kiosk,restaurang, o då frågade hon mig varför
o då är jag dum o säger : för jag gillar att laga mat !
HAHA.. iaf ,

Frågade sedan hur stor chans det var för mig att få jobbet o när de kontaktar en,
hon bara : ja för din del ser det jätte bra ut, och vi kontaktar i mars/april

sen märkte hon att jag var lite sisådär, så då frågade hon om jag hade annat jobb,

Och då svarade jag att jag nästan är 100% säker på Dafgårds,
och då börja hon "nej men du ska inte jobba på dafgårds, mkt roligare på skara sommarland " osv osv
hon var jätte söt , och sa 100 positiva grejer om Skara SOmmarland osv.
sen bara "varför Dafgårds"? Jag bara, man får jobba mer på dafgårds! hon : Nej men du får jobba jätte mtk här med , osv osv osv . hehe,
sen så sa hon "men vi ringer nog dig redan på söndag !, för ibland känner vi att den tjejen/killen vill vi ha, och för att "reservera" henne så ringer vi tidigt!!" . hehe jag blev skit generad,
i slutet av intervjun säger hon " men vi ringer på söndag, och så ses vi i sommar =D "

Hela intervjun vändes, och istället för att jag fjäska för henne att få jobbet så ville hon ha mig istället, skit söt var hon ..

Skara Sommarland

          VS      
Det enda dåliga med Skara Sommarland är att man får mindre lön där, och att det är i Skara !!
Men åå andra sidan vet jag alla som jobbat där på Dafgårds tidigare slutade efter 1 år, tyckte det var hemsk, ej värt pengarna. Och visst, det är ju mycket mycket roligare jobb på Skara Somamrland, både arbetskamraterna och jobbet !!! .. det lutar åt Skara, hehe . måste ju välja snart !

vad tycker ni ?? roligt jobb vs. pengarna ?
det blir Skara Sommarland !!!!!(?)

Måste bara tacka Patricia, för att hon var mitt moraliska stöd i den jobbiga dit resan, och även hemresan. när bussen var 18min försenad . Du är underbar för det mesta ;) haha .. & samtalsämnena var juh, hm. hahaha !!!

xoxoDiana,


Mottagna kommentarer:
Postat av: ehh

pengarna så klart!!

2008-03-01 @ 16:39:10
Postat av: :P

jag är i samma sit. välj skara, pengarna spelar inte så stor roll i slutändan, det är liskom värt att få en rolig sommar, med roliga arbetskamrater o få vara ute åtminstone när det är sol!

2008-03-02 @ 16:55:29

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0