sötare människa får man leta efter,

Tjoho ,
av posten idag kom två brev hem till mig,
ena om inbjudan till "invandrar träff" haha .. jasså så nu tycker de att de behövs en invandrarträff , haha !
och det andra var ett sött kort från min söta vän Elina , som förtillfället befinner sig i Norge .

ahw, jag blev helt rörd , elina din lilla skit =D
det är sådanna här saker som får en att bli rörd . hih,tack Elina !
image603

Alla vännor har upp och ner gångar , och om man inte ger det en chans och om man inte söker nya äventyr så funkar det aldrig . därför är jag&Elina kompisar, för vi fixar allt ^^, typ (:

PussfrånKina!
Vi hörs,

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

hihi, varsågod! hoppas att jag överraskade dig ;) men nu väntar jag på uppdatering, jag känner mig mobbad i Norge , haha! så svara på smset nu !!:)

2008-02-12 @ 20:12:40
Postat av: Linda,

Gud vilket gulligt Alla Hjärtans Dag-kort! :'D

2008-02-13 @ 17:06:10

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0