Stående våg !

Godkväll kära människor,

Nu har jag äntligen tagit rast,
suttit och pluggat en hel del, men har nu gjort klaart alla uppgifterna.
Har även hjälp Gabriela lite,
ElinaFlina har jag även pratat med i tel ett par gånger ikväll,
hon är allt bra rolig ibland,.

vill bara säga er;
Fysik B är inget att rekomendera. gud, vill helst skita i den kursen.
150poäng (!!!) 1½ år med den jobbiga kursen.
Känns som Fysik A inte hjälper ett piss,

Jag förstår inte bukar, nodar, våger, stående våg , transversell osv. det är skit,



jag har verkligen vid detta laget ingeting att skriva,
det är stopp i huvudet .
men jag kan ju säga att jag såå häääär himla mycket vill åka.

Ha det gott,
kanske uppdaterar snart igen, innan jag somnar.
måste få inspiration .

xoxoDiana,
godnatt!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0