telefonförsäljare-det är inte lätt,

Hejsan !

ska strax ta mig en tupplur tror jag, på 20 min kanske ? :)
fick ett samtal precis,
från en tjej som ringde i uppdrag av "pilen?"
ngn undersökning,
haha under den tiden hon presenterade sig tänkte jag
"ska jag lägga på ? ska jag det"?
haha, men snäll som jag är , med lite sympati för att hon hade samma jobb som mig så lugnade jag mig,
hon sökte "Silvia"
jag svarade att hon var i paris, som Au pair.
hon "jaha, ehm. ehm, eh då tror jag, eh då var de inget"

hahahaha !



xoxoDiana,

Mottagna kommentarer:
Postat av: amela

hehe du e också söt:D

HAHA, det känner vi igen när vi ringer till de som har "bytt sida" :) eller? hehe

2008-02-22 @ 18:47:20
Postat av: Silvia

hahahaha... du skulle ha gett henne mit franska mobilnummer! lol!
mwa!

2008-02-22 @ 21:11:33
URL: http://zille.blogspot.com

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0