volontär .

Goddag !

det regnar ute.
deprimerande, det har ju vart så fint väder.
men efter regn kommer sol!

iaf. det är fullgång att ta reda på vad man ska göra för projektarbete.
fick en idé om volontärresa till Thailand, pyssla med barn.
jätte bra tänkte jag,
men. det kostar 5 900 kr + flygresa (!!!) för 2 veckor,

jag tycker det är okej ifall vi betalar flygresa, men jag ska ju inte behöva betala för att hjälpa till,
så där sprack den planen,blir för dyrt helt enkelt.

så jag funderar .. och funderar. ngn som pysslat med liknande projekt arbete? hjälp mig! tipsa mig,!. hm hm, pressen är hög nu,


Ska på bio ikväll, med biobiljetten som jag vann/fick för jag sålt bra en dag.
iaf . det fick bli jumper, patricia lura in mig till den,




Filmen handlar om en kille, ungdom som spelas av Hayden Christensen. Han märker att han har en egenskap, som gör att han kan teleportera. när som hjelst vart som helst, . Men senare inser han att han inte är den enda. utan det finns flera, ska. "jumpers". och det finns även poliser (nazipoliser) som vill utrota dessa jumpers.
så vips är han inne i ett krig. "den söta lilla flickan, som finns i de flesta filmer" spelas av Rachel Bilson. (söta Summer i O.C,)

"Det hade vart roligare att se en tant sitta och sticka"
taget från filmrecension gjort av expressen.

Filmen har annars fått höga förväntningar av oss tittare, så ska bli kul och se om den är bra :)
inte riktigt min typ av film, men vi får se . jag är mer in to komedier .

Trevlig helg allihopa!
xoxoDiana

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0