blogg.se var nu snäll och duktig !

sååå. nu efter att ha suttit här ett j'vla långt tag, så ska jag hoppas och tro att det ska fungera nu nr jag trycker på "publicera" hoppas o hoppas,,

iaf, lite bilder som sagt, från gårdagen ..
det bjöds på tre rätters, mumsigt .. känd emig redan lite tjockare ;)


lite lek och spel, mitt lag vann ;)
&Jag vann på bubblan :D hehe ,,

sedan somnade vi sent sent på kvällen, fast vi vakna iofs haha, när det hunnit bli mörkt på dagen..

image306
image308image309

image315image316
Gårdagen i bilder, det blev så att jag hamna hos Elina och somnar här inatt .. igen ..

Hoppas ni njuter av eran lediga tid, ngt kul som hänt ? :)
Några nyårslöften som gavs, men som redan brutits ? ;)

CIAO !
Vi hörs , ska se på legally blonde 2 nu, 3:e filmen idag !!
PussfrånKIna

Mottagna kommentarer:
Postat av: elina

åååh vilka trevliga dagar du har haft de senaste eftersom du har fått spendera dem med mig :D:D

2008-01-03 @ 23:11:40

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0