Dagens outfit...

tjoho !
ska kila till Elina nu i vinninga, shiet det blev snabbt bestämt, bussen går om 45 min, så måste kila nu. för ska en sväng till gabriela innan.. men slänger in en dagens outfit !

image450image451
Dagens outfit
klänning: Gina tricot (likadan som igår, fast en annan färg)
Leggings: Gina tricot
Sockar: hum, mamma inköpt, har skor på mig, så sockarna syns ej IRL ;)
Örhängen:H&M

Tjingeling, bloggar en sväng när jag kommer fram till Elina ^^

HURRY !
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:
Postat av: Stina

Hej.. Hmm neej?? Vilka skulle det ha varit?? Tjejerna alltså.. haha :p Jo jag messade carro så jag antar att det ordnade sig, var tvungen att åka hem till familjen nämligen.. Söööt outfit by the way :p Kramar!

2008-01-18 @ 17:46:11
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Linda

Jätte fina kläder och du är jätte söt tjejen :)

2008-01-19 @ 00:08:16
URL: http://www.lahlzen.blogg.se

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0