derivatan av f(x)

... ärligt talat? vem bryr sig egentligen om detta ? usch .
jo jag talar ju såklart om mattematik, C kursen dessutom.
Jag är faktiskt urless på matte vid detta tillfälle, och jag ska läsa 3 kurser nästa år,
matte A -B-C-D-E-DISKRET  hade jag tänkt ta mig igenom.

fast jag vet inte vad jag klagar för, det är ju jag som bestämt mig för att göra det,
jag vet inte om jag tycker om matte, men det är det jag är duktigast på..
Men jag önskar att jag vore duktig på engelska.. vill ju det egetnligen,, men språk är inte mitt starkaste ämne, som ni kanske förstått !


Har inte ni känt att ni verkligen vill vara bra på ngt, men den saken är inte ämnad för er .. ? alltså det behöver inte ha med ngt skolämne, det kan vara vad som helst, bra på att spela fotboll,tennis,köra bil, osv osv.. !

nej gottfolk, jag ska faktsikt ta mig o göra matte nu, matteprov på onsdag väntar. och sedan ska jag ta mig igenom att översätta en engelsk text, ops, men det är vid dessa tillfällen man älskar lexin .. mycket bra hjälp !

vi hörs,
PussfrånKina!

Mottagna kommentarer:

Ta chansen och skriv något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Här hittar du min blogg:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0